Tuesday 17 October 2017

Maybank2u forex priser


Beskrivning Upptäck ett helt nytt sätt att komma åt dina bankbehov via Maybank2u App på din smartphone eller tabletter. Ladda ner vår Maybank2u App nu och logga in med ditt befintliga Maybank2u användarnamn och lösenord för att upptäcka en helt ny bankupplevelse på din enhet. Med Maybank2u App har du nu bekvämligheten med bankering vid dina fingertoppar. Du kan utföra följande transaktioner: - Kontoöversikt Balansförfrågan om Sparande, Nuvarande, Kreditkort, Lån, Fast Deposition, Enhetstjänst, Valutakonto. M2U Historia, Transaktionshistorik (Inbetalning, Kreditkortsbetalning) Fondöverföring Egna Konton Favorit Tredjeparts Konto Favorit Interbank GIRO Mobilöverföring (Kortlös Återbetalning och Betalning till Konto) Betalningar Engångsbetalning till utvalda betalare Registrerad Betalning Betalning Betalning Betalning Betalning Förbetald Förbetald Instant Top Up Andra Online-konto Öppnande Fast Deponering Placering Kreditkort Ansökningskreditkort Aktiverings Promotion Få uppdateringar om de senaste kreditkortkampanjerna ARound Me Få en virtuell vy över Maybank Kampanjer och platser runt dig Hitta Maybank-grenar, bankautomater och partnerplatser Anpassa Ändra utseende och känsla av App som passar dina preferenser Social Media Forex Priser Lånekalkylator Kontakta oss Andra Maybank Apps Obs! Fortsatt användning av GPS som körs i bakgrunden kan dramatiskt minska batteriets livslängd. Om det här är en in house app dev, var god, gör om din QA TESTING. Om det outsourcades ska företaget aldrig avfyra. Min telefon är en helt ny Huawei-telefon och du sa det Judd rotade när det inte är. Jag har varit Android-användare sedan Nexus One. Jag vet rotad från icke rotad. Den här telefonen är inte. Att döma av det faktum att ingen svarar på andra kommenterar det finns ingen som tittar på kommentarer också. Jag var från mobilappföretag och det här är en stor nej nej mohd amin firdaus Suhaimi Awesome, riktigt bra apps. Nu när jag loggar in med den här appen kan jag köpa någonting i världen. Förutom att jag inte kan köpa rutt telefon eftersom det är för dyrt. Bra gjort. Nu vet jag att rostelefonen är ovärderlig och mer användbar än den här crap-uppdateringen. Teknikframsteg men det verkar som att vissa människor fortfarande vill leva i stenåldern. Adjö. Denna app är inte värt alls. Min telefon är inte rotad och jag tänkte aldrig ens på någon rooting alls, men det är ett fel som säger att jag har gjort rooting och din app fungerar inte. Din app är trasig. Jag använder det för att regelbundet överföra pengar, kontrollera balans och etc och nu kan jag inte. Lös det här omedelbart. Nu kan jag inte ens använda den för att köpa pengar biljetter online. Dina killar ger mig problem. Ovänligt användargränssnitt. Total skit på utvecklaren del. Maybanks slarviga konsumentbanker är utbrett från filialens höger sida till appen. Med den senaste rotrestriktionen är appen helt användbar. Jag använder root tillståndet för att neka Maybank app att snoop in i mina kontakter, plats. Varför behöver de veta det. Servrarna är också mycket långsamma att svara om det här är en in-house app dev, var vänlig gör om din QA TESTING. Om det outsourcades ska företaget aldrig avfyra. Min telefon är en helt ny Huawei-telefon och du sa det Judd rotade när det inte är. Jag har varit Android-användare sedan Nexus One. Jag vet rotad från icke rotad. Den här telefonen är inte. Att döma av det faktum att ingen svarar på andra kommenterar det finns ingen som tittar på kommentarer också. Jag var från mobilappsföretag och det här är en stor nej nej mohd amin firdaus Suhaimi 6 mars 2017 Fantastiska, riktigt bra apps. Nu när jag loggar in med den här appen kan jag köpa någonting i världen. Förutom att jag inte kan köpa rutt telefon eftersom det är för dyrt. Bra gjort. Nu vet jag att rostelefonen är ovärderlig och mer användbar än den här crap-uppdateringen. Teknikframsteg men det verkar som att vissa människor fortfarande vill leva i stenåldern. Adjö. Denna app är inte värt alls. Suresh Steven 3 mars 2017 Min telefon är inte rotad och jag tänkte aldrig ens på någon rooting alls, men det är ett fel som säger att jag har gjort rooting och din app fungerar inte. Din app är trasig. Jag använder det för att regelbundet överföra pengar, kontrollera balans och etc och nu kan jag inte. Lös det här omedelbart. Nu kan jag inte ens använda den för att köpa pengar biljetter online. Dina killar ger mig problem. Eiqmal Are-Qiem 3 mars 2017 På rotade enheter. Kommer verkligen, skulle inte hacka din app men. Vill bara kolla bakan och några små saker. Var inte så genomsnittlig. Nu är den här appen värdelös för en telefon som har rotats i första hand. Tyvärr, jag måste avinstallera det för tillfället. Värsta app. Zaraa Johari 6 mars 2017 Stupidest move någonsin för att inte tillåta rotad enhet att använda denna app. Fruktansvärda idé förmodligen från några halvvittiga utvecklare gjorda i Malaysia Användarna tillåter Maybank att få tillgång till deras telefoninfo men låter inte de fattiga som vi använder gamla telefoner rotad så att vi kan installera nyare androidversion En tjuvsträcka. Shawn Lim 3 mars 2017 Ovänligt användargränssnitt. Total skit på utvecklaren del. Maybanks slarviga konsumentbanker är utbrett från filialens höger sida till appen. Med den senaste rotrestriktionen är appen helt användbar. Jag använder root tillståndet för att neka Maybank app att snoop in i mina kontakter, plats. Varför behöver de veta det. Servrarna är också mycket långsamma att reagera Nicholas Poh 3 mars 2017 Det är en ganska bra amp användbart app. Emellertid besvärar inloggningsproceduren vid varje användning faktiskt besegrar syftet att få appen i telefonen. Jag är rädd att använda den offentligt eftersom jag oroade mig för att någon skulle kunna se alla dessa säkerhetsidentifiering och lösenord under inloggning (kameror och publiken). Det bör införa PIN-inloggning som inte har något samband med det faktiska användarnamnet eller lösenordet för fingeravtryck. Oacceptabel långsamhet, och användargränssnittet är skrämmande. Hej UX-designers ampcodrar av Malaysias påstådda största bank, har du hört talas om Materialdesign Nyligen har appen uppdaterats och nu är roterade användare inte tillåtna att använda appen. Detta är det sista strået. Bättre lära av CIMB Bank om hur man utformar ampcode en ansökan. Hanif Zahid 5 mars 2017 Jag använde en rotad enhet och jag vet min egen risk. Som android-användare ger rot möjlighet att maximera dina Android-funktioner. CIMB app låter användaren fortfarande använda appen med en varning om rotad enhet. Men det här. Det här suger helt. Älskar dina appar men den här uppdateringen bryr mig verkligen. Men jag vet .. du inte ens bryr sig. Så adjö till den här appen. Mahathir Wan 5 mars 2017 Tidigare kunde jag byta till andra appar, t. ex. För att hänvisa telefonnummer i kontaktlistan till förbetald tilläggsuppgift. Nu, när du byter appar, loggar du ut dig. Lös det här Som i frågan om rotad, varför stör om du fortfarande kan använda webbläsaren. Till 3 mars 2017 Fking värdelös app. Vad fel med rotad enhet. Detta gör nonsens. Vilka dumma apputvecklare. Theres ingen väg rotad enhet kan komma åt din säkerhetsvalv. Vilken dum. Avinstallera appen borde vara bättre. Dumma rövutvecklare. Dumb ass tiger. Dumb ass säkerhet som gör att appen inte kan öppna på rotad enhet. Kom på maybank. Hyrde professionell programmering inte dum rump programmering. Nigge Vhailor 4 mars 2017 Ren sopor. Vad är denna diskriminering mot rotade telefoner I åtminstone cimb app erkänns telefonen är rotad och utfärdar en varning men tillåter användare att fortfarande använda appen. Dont diskriminera Irsuy Demahom 6 mars 2017 Efter uppdatering verkar ny upptäckt på jailbreak och rooted device vara funktionsfel. Min telefon är inte rotad. Men felet dyker fortfarande upp. Berätta för mig att min telefon är rotad och inte stöder den. Innan uppdateringen är alla bra. Vad du kommer att göra zeroicez 5573 5 mars 2017 Useless Apps Vill ge noll stjärnor. Köpte en helt ny telefon och nu efter uppdatering kan jag inte använda appen. Orsaker Roten enhet. FYI, jag köpte min telefon och den kom som den är och den är redan rotad. Berätta inte för mig att jag måste byta till en ny telefon eller skicka den tillbaka för att ändra dess firmware och bli debiterad för det. Avinstallera det på grund av den dumma uppdateringen Nu har Maybank blivit oanvändarvänlig på grund av den dumma uppdateringen av programmeraren. Eller Maybank samarbetar med iPhone, Asus eller Samsung för att hjälpa dem att sälja sin telefon. Jag föredrar att inte köpa dessa märken coz Jag kan få bättre erbjudande och valuta för pengarna genom att köpa andra märken. UselessApps StupidUpdate Muhamad Irfan 6 mars 2017 Innan det fungerar bra på min telefon. Nu fungerar det inte eftersom det inte står kompatibelt med rotad enhet. Jag vet att min enhet är rotad, men varför fungerar den här appen inte nu. Snälla fixa det här. Jag installerar dessa appar för att göra det enklare att kontrollera mitt saldo men nu kan jag inte göra det. Min enhet är inte rotad. Nu kan jag inte använda den efter den senaste uppdateringen. Appen ger fel msg säger att det inte kan öppnas på rotad enhet. Maybank, snälla fixa det här. Kanske, gör mer test innan du rullar ut uppdatering så här. Cougar Richard 6 mars, 2017 Bara utfärda ett varningsmeddelande för rotad användare ska vara bra. Jag kan inte leva utan att rota för att maximera Android-telefonens förmåga och kompatibilitet. Rooted telefon slutar bara sig efter en varning gör det till en värdelös app. Kom igen Maybank Farul aizat Rahiman 4 mars 2017 Klap bra gjort utvecklare. Det här är rotade telefoner, du vill ha icke-rotad användare, gå tillbaka till 90-talet. Tack för ditt hårda arbete, bara döda dig själv, under dessa epoker behöver vi inte dig. Avinstallera programmen. GJORT. Shane Ong 6 mars 2017 Jag tycker att den här appen kan möta några tekniska problem. Den rotade enheten måste återställas innan du använder den här appen. De flesta användare står inför samma problem som inte är sant. Förhoppningsvis kan detta problem lösas ASAP. Detta är en trevlig app, slös inte bort. Tack. Aiman ​​Adnan 4 mars 2017 vad är nytt: 1. Detektering av jailbroken eller rooted enheter så vad kan hacka våra pengar som i fusk i spel pfft efter uppdateringen säger det, kan denna app inte köras på rotad enhet, wow, jag hoppas verkligen att den här enheten Är rotad tho, men det är inte Gabe Chong 7 mars 2017 Vad händer med denna app Brand new device men kan inte ladda appen som säger att den är kompatibel med telefonen. Vänligen åtgärda detta problem ASAP..Thx. Vad är ny Ytterligare informationForeign Valuta Tid Insättning Diversifiera din portfölj via olika utländska valutor dra nytta av konkurrensmässigt intresse och växelkurser tillgång kassakrediter säkrade mot din insättning Key info 10.000 enheter för alla utländska valutor (utom japanska yenen) 2,5 miljoner enheter för japanska Yen Placeringsperioder: 1, 2, 3 och 6 månader för alla utländska valutor. 12 månader gäller endast AUD, GBP, NZD och USD. Diversifiera din portfölj med en utländsk valuta tid insättning. Välj mellan en rad olika valutor och dra nytta av våra konkurrenskraftiga räntor. Konkurrenskraftiga räntor Konkurrenskraftiga valutakurser Diversifiera din investeringsportfölj via olika utländska valutor Tillträde för kassakrediter säkrade mot din insättning Enkel övervakning av din insättning via PhoneBanking (Call-Link) och Maybank2u. sg Tjänster och avgifter gäller Placeringstider 1, 2, 3 Och 6 månader - för alla utländska valutor 12 månader - endast tillämplig för AUD, GBP, NZD och USD Minsta inledande insättning 10.000 enheter för alla utländska valutor (utom japanska yenen) 2,5 miljoner enheter för japanska yenen Vem kan ansöka Singapore medborgare, Singapores fasta invånare , Utlänningar Åldersgränser Åldras 18 Åldersgräns Krav Singapore Singapore, Singapore Permanenta invånare Singapore NRIC Utlänningar - Pass - och anställningsbevis och - En original kopia av den senaste kontoutdraget, nytta eller telekommunikationsräkningen med din bostadsadress anges. Avgifter och avgifter För att ansöka, Besök någon av våra 22 filialer i Singapore idag. Investeringar i utländsk valuta är föremål för fluktuationer med antingen möjligheten till vinst eller risk för förlust. Observera att huvudinvesteringar kan också utrotas. Ta reda på dina utländska transaktioner med en av de största valutahandlare på volymen av daglig omsättning. Upplev i catering till behoven hos en omfattande kundbas, inklusive enskilda och medelstora kunder, lokala företag, Multinationella företag och myndigheter Levande priser på över 35 valutapar tillgängliga Konkurrenskraftiga priser Över-the-Counter Transaction OTC-telegrafiska överföringar, efterfrågade utkast och sedlar via våra omfattande filialer. Spotkontrakt Ett utländsk valuta Spotkontrakt är köp och försäljning av valuta med leverans av två handelsdagar från transaktionsdagen, t. ex. ett spotkontrakt som genomförs på måndag kommer att lösa på onsdag. Valutaterminskontrakt Ett Valutaterminskontrakt (FEC) är ett avtal om att köpa eller sälja valutor vid ett framtida datum på mer än två handelsdagar till ett förutbestämt pris. En FEC kan antingen vara till en premie (det vill säga högre än spoträntan) eller diskonterad (lägre än spotpris), beroende på räntedifferensen mellan de två valutorna. Den används i allmänhet för att motverka eller säkra mot framtida ränteexponering på fordringar eller skulder i andra valutor. Utländsk valuta Noter Vår omfattande filialnätverk ger dig bekvämlighet och konkurrenskraftig prissättning på över 20 par hårda sedlar. Valutaoptioner Ett Valutaväxlingsavtal ger köparen (innehavaren) rätt att inte köpa eller sälja valuta till en förutbestämd kurs (strejkpris) vid ett visst framtida datum. Köparen av Optionen betalar en förskottsavgift eller premie till säljaren i utbyte mot rättfunktionen i Option Contract. Detta instrument används i allmänhet för att säkra och hantera osäkra framtida valutaexponeringar. Kontakta oss För att göra en förfrågan eller för mer information om våra tjänster, vänligen kontakta oss på följande nummer: Central East Coast 03 27869088, 03 21734088 North 03 27868988, 03 21734088 South East Malaysia 03 21734188, 03 27869088 GLC 03 27869004, 03 27869288 Google Upptäck ett helt nytt sätt att komma åt dina bankbehov via Maybank2u App på din smartphone eller surfplattor. Ladda ner vår Maybank2u App nu och logga in med ditt befintliga Maybank2u användarnamn och lösenord för att upptäcka en helt ny bankupplevelse på din enhet. Med Maybank2u App har du nu bekvämligheten med bankering vid dina fingertoppar. Du kan utföra följande transaktioner: - Kontoöversikt Balansförfrågan om Sparande, Nuvarande, Kreditkort, Lån, Fast Deposition, Enhetstjänst, Valutakonto. M2U Historia, Transaktionshistorik (Inbetalning, Kreditkortsbetalning) Fondöverföring Egna Konton Favorit Tredjeparts Konto Favorit Interbank GIRO Mobilöverföring (Kortlös Återbetalning och Betalning till Konto) Betalningar Engångsbetalning till utvalda betalare Registrerad Betalning Betalning Betalning Betalning Betalning Förbetald Förbetald Instant Top Up Andra Online-konto Öppnande Fast Deponering Placering Kreditkort Ansökningskreditkort Aktiverings Promotion Få uppdateringar om de senaste kreditkortkampanjerna ARound Me Få en virtuell vy över Maybank Kampanjer och platser runt dig Hitta Maybank-grenar, bankautomater och partnerplatser Anpassa Ändra utseende och känsla av App som passar dina preferenser Social Media Forex Priser Lånekalkylator Kontakta oss Andra Maybank Apps Obs! Fortsatt användning av GPS som körs i bakgrunden kan dramatiskt minska batteriets livslängd. Maybank2u App. Maybank2u App, Maybank2u. Maybank2u App,. : - , Nuvarande, , , , , . M2U, (,) tredje part GIRO (kortlös) Billers Prepaid Prepaid Top Up - runt mig -, -: GPS.

No comments:

Post a Comment