Tuesday 31 October 2017

X diagram handel system by xard777


Tråd X Chart Trading System av Xard777.Originally Postad av xard777.Here är ett handelssystem som jag använder för att göra pips. You kan handla 1h, 4h Daily med hjälp av detta system. Enkel 1, 2, 3 Regler för att använda X Chart. Rule 1 Vi vill ta affärer i riktning mot Trend Dot Line Magenta Color Dots SÄLJ handlar endast Lime Color Dots KÖP handlar endast. Rulla 2 Vi vill komma in i vår handel vid korsningen av prissignallinjen När den vita prisklassen korsar den gula röd signallinje. Rulla 3 Vi vill köpa när RSI är 50 SÄLJ när RSI är -50 När vi går in i en SÄLJ ska RSI vara under 50 När vi går in i en KÖP ska RSI vara över 50. Om vi ​​handlar med de tre reglerna ovanför kommer vi alltid att handla med intradagutvecklingen och inte mot den. Priset rör sig alltid störst med trenden. Endast registrerade och aktiverade användare kan se länkar. Alla bästa och goda jul till en och alla. Jag är ledsen men jag förstår inte 1 regel. Kan du visa mig klart please.1 Var är Trend Dot Line på din bild 2 Magenta färgpunkter 3 Lime Color Dots. Thanks så mycket Happy Holliday. Thread X Chart Trading System av Xard777.Jag märkte att det finns något som trafikljus på din skärm och kopplas till en av indikatorn Är den delen av signalen och hur man läser den signal. Ja, trafikljuset försöker emulera indikatorerna rörelse. Det kommer att vända Aqua färg när pristakten är över signallinjen och RSI är lika med eller större än 50 och RSI mindre än 70 betyder bra att ta en KÖP handla här. Det kommer att vända Orange färg om prislinjen korsas över signallinjen, vilket betyder att vänta eller avsluta din nuvarande handel och sitta på staketet. Det kommer att bli Röd färg när prissidan ligger under signallinjen och RSI är lika till eller mindre än 50 och RSI är större än 30 betyder bra att ta en SÄLJHANDEL här. Den kommer att bli gul färg när RSI är över 70 menar Var försiktig med att du är överköpt territorium eller när RSI är under 30 menar Var försiktig med att du är i OverSold territorium På dessa områden måste du titta på pris stalling och vara redo att ta dina pips från bordet. Jag försökte täcka alla de förutsebara baserna här med hjälp av trafikljuset. Om någon vill förbättra trafikljusförhållandena, så är du välkommen att lägga till din inmatning. Allt jag frågar är att du lägger upp din förbättrade version på forumet för dina medarbetare att använda. Jag hoppas att svarar på din fråga. PS Du kommer märka att jag svarar på människors frågor här Det beror på att jag inte handlar just nu Observera när marknaderna är lever i januari kommer jag att vara upptagen med handel vilket innebär att jag nog bara kommer att titta på forumet i helgen. Var så snäll och bli inte förolämpad om jag inte svarar på en fråga under marknadstiden. Traderingssystem av Xard777.ismael360 Enligt min mening är en enkelt exempel wo uld vara att använda något som hjälper till att bestämma styrka och svaghet. Liksom en enkel valuta kraftmätare som Xard har delat många gånger i många av hans setups. Take Mundu s diagram här Det är den installation som Xard publicerade här kallas X-chart. If du har inte handlat med det här diagrammet, så du borde bekanta dig med det eftersom det är ganska bra. Det är en av mina favoriter. Du kan se de uppenbara ingångspunkterna på den här inställningen. Den är uppenbar när du ska leta in, rätt men. Frågan är om du ska skriva in. Bara för att du har en post. Betydar det att du borde gå in. Och det går för alla inställningar. Bara för att du har alla dina ankor i rad Eller alla dina indikatorer lined upp för ett ögonblick för att ge ett bra signal för att köpa eller sälja, skulle du riskera din hårdförtjänta pengar för att ta den handeln. Jag berättar vad du kan ha en badass setup Många där jag har nu har jag många inställningar och alla är bra Men jag försäkrar dig att jag kan inte bara ta någon handel de här inställningarna ger mig och alltid komma ut med en win. Not att inträdet s vann t vara giltiga poster Men de kan vara bra ett ögonblick då någon gång senare fizzle ut och ens gå mot mig, slå min stopp förlust och jag förlorar Det händer Det händer fortfarande. Men jag kan garantera dig att om du införlivar bättre sätt att räkna ut vilka poster som har större sannolikhet att flytta till din tjänst så har du just höjt din vinnande takt big time. Heres där ett enkelt tillägg till din inställning som valuta kraftmätaren kan komma till nytta. Nu om en av dessa ingångspunkter på Mundu s xchart följde och din valuta kraftmätare läser för det paret säger att styrkan och svagheten i det paret inte går tillsammans med vad som finns på ditt diagram, varför riskerar det. Huruvida eur är inte på ena sidan av mätarens spektrum kämpar mot usd som du vill ha på andra sidan spektret som visar styrkan som eur usd, mundus diagram, är mer benägna att flytta och om det inte går med inmatningen inställningen ger dig då varför riskerar det eah du kanske saknar en giltig handel Men jag kan satsa dig många fler affärer kommer att följa. Nu om du får en giltig post från inställningen Allt stämmer så som du gillar det och TDI ger dig nöjen som säger din klara Och din utlösare och ljusfärgsbyte är klar. Då tittar du över på din effektmätare eller vad som helst du använder och det är ja, eur är vid ena sidan av spektrumet och usd är på den andra och det ser starkt överens med Din post, som att du klappar dig på baksidan och säger att du har det här. Då är sannolikheten för att du har vunnit den handeln gått lite, ja. Nu säger jag inte att alla går ut och kasta en valutamätare på ditt diagram. Vad jag säger är att det finns mer att handla dessa diagram och sedan lägga upp indikatorer och väntar på en bra signal visuellt. Det handlar inte alltid om vad du ser. Får under huven Ta fingrarna smutsiga Titta på parets vitala menar det s hälsa Är det ser bra ut eller ser det ut svagt. Liksom, jag har ett giltigt köp inträde och min eur är freakin stark och usd är freakin svag och London just öppnat upp. Och handeln är i riktning mot 4 timmar, eller jag kommer från botten på mina band och där rör sig i en riktning eller vad någonsin Det är upp till dig att räkna ut. Det här är vad vi ska fokusera på. Följer inte denna indikator eller vad är den bästa indikatorn Lita på mig där är många bra indikatorer där ute Många av vilka har kommit ut ur TSD Och du kan kasta dem allt på ditt diagram Alla dem tills det finns inget utrymme kvar Och du kan fortfarande förlora, lita på mig, jag har provat. Jag tror bara att vi borde fokusera på den större bilden Strategi Det bästa sättet att handla Xards-inställningar Trend att fånga, korghandel , breakouts Hur som helst du gillar att komma ner. Och låt oss titta på de framgångsrika mönstren och låta förbättra dem. ps förlåt om jag pratar med mycket Också ledsen jag kan inte stava för skit. Bara ville stötta det här stora inlägget för dem som inte går tillbaka tillräckligt långt. Länk till sida med kartläggning efter 2068. Det finns många fler bra inlägg som människor kommer att missa om de inte går tillbaka till minst sidan. Jag kan inte svara på det än. Jag ska göra en lista när jag går igenom allt. Väl jag läser, tar anteckningar, kolla in de äldre systemen , och kopiering länkar för vidare study. im på sidan 177 hittills Nya killar, ta mitt råd och läsa igenom hela tråden Du lär känna killarna här verkligen bra så, de kan inte lära känna oss på samma sätt igen tyvärr Men vi kan se vem som är vem så här Vem s inlägg att titta på. Och då kommer vi fram till en intelligent snäll själ köpa namnet Ismael360 aka Ish Chaos är över hela tråden, Ishmael går med och sparar dagen Sätt några indikatorer och en mall framför honom och på ingen tid utbildar han det till andra människor så att vi alla kan lära oss och sedan hjälpa varandra jag är mycket imponerad av er Ish Youve gick utöver det här Jag är mycket tacksam för dig Se, det kan jag säga att eftersom jag läser igenom ditt inlägg känner jag mig redan som jag känner dig och jag är väldigt glad att känna dig. Då finns de andra där ute som ser en bild av någon druvsaft som löper längs sidan av ett skannat tomt diagram och här kommer det. Hej, kan jag få den indikatorn och kan du berätta för mig hur man använder den. Så många bra trådar Gå igenom allt, läs det som ser viktigt Ta anteckningar, kopieringslänkar, ladda ner de gamla systemen så att du åtminstone har dem om du någonsin vill jämföra någonting Läs allt om Ismaels saker. OK, 1 30 am, jag har Influensa och min ambien gör mig svett sömnig sömnig tid. Jag kan inte vänta med att vakna och fortsätta läsa tråden. Tack Xard, Ismael och alla andra här för vad du har gjort här för jag är verkligen tacksam. Bra herre, det var Ett helvete av en känslomässig berg-och dalbana som läser igenom hela tråden Jag är ledsen att säga att jag inte var del av den. Fyra Kristus senare och den femte kommer upp. Inte många människor villiga att arbeta så hårt på någonting bara för att kasta den där ute för någon där ute för att använda ensam kontinuerlig i flera år i taget Speciellt w hön du har folk som hoppar i skrik för reglerna och blir arg på de människor som delar denna rika erfarenhet, alla inslagna i ett trevligt litet paket bara för att de inte vill spendera sin tid med barnpassning som irriterar bratarna som gillar att ropa på det fria systemet tråden och ge aldrig någonting tillbaka sa att i ett andetag. OK, nu när jag läser allt, tyder på att flytta till en mer livlig tråd var en dum idé. Jag har aldrig gillat indikatorer men har bara handlat aktier före och har har nedsänkt mitt liv i forexguld för en övergång Denna tråd har öppnat mina ögon för en helt ny värld. Jag har bara spenderat de senaste nästan 2 åren av all min fritid att designa och backtesting ett genomsnittsbacksystem för lager. Indikatorbaserade mönster fungerade inte alls Slutade med att vara all prisåtgärd med glidande medelvärden och volatilitetsfilter för att hålla mig borta från dåliga affärer. Jag har verkligen handlat det ännu, bara fått ett lån från banken för att handla det men 150k huslönade allt i min acco inte redo att gå men nu vill jag göra omkopplaren. Jag har blåst några konton Vänd min 20k pensionsfond till 120K i 6 månaders handel alternativ bara för att förlora allt jagar botten på en björn marknad Åh vad en spark i rumpa det var. Väl jag vet så mycket om dig, jag trodde jag skulle bara ge en liten sammanfattning om mig själv. Förutom det, är jag 43 år gammal graderingsinspektörsbyggnad från Kalifornien. Som sagt tidigare är jag mest nådig för vad som har skett för här. Jag hoppas att jag inte gjorde det till slutet av tråden. Jag hoppas att jag kan bidra vid någon tidpunkt. Jag mår inte att titta på mitt diagram zig och zag ett tag och försöka lista ut vad allting gör och gör. Jag ska ta upp en hel sida av forumet med alla mina brev i rad. Kanske borde jag prata med mina hundar mer.

No comments:

Post a Comment