Tuesday 5 December 2017

Alternativ handel dagligen


Så här handlar du om alternativ Options Trading Basics. All investerare bör ha en del av sin portfölj avsatt för alternativt handlar. Inte bara ger alternativen stora möjligheter för spelade spel, de kan också hjälpa dig att tjäna större vinst med en mindre mängd kontanter. Vad är s Alternativt kan alternativstrategier hjälpa dig att säkra din portfölj och begränsa potentiell risk för nackdelar. Inga investerare ska sitta på sidan, helt enkelt för att de inte förstår alternativ. Den här handboken till alternativbaserad handel ger dig allt du behöver för att snabbt lära dig grunderna för alternativen och få redo för handel Så låt s komma igång. Vad är alternativen Hur man handlar Alternativ Två grundläggande typer av alternativ. Vad är alternativ Kontrakt Hot till Trade Alternativ Premium på pengarna, i pengarna, ur pengarna. Val av alternativ Så här handlar du Alternativ Strike Price. How att läsa alternativ Symboler Hur man handlar Alternativ Alternativ Symboler Hur till Alternativ Hur man handlar Alternativ Lager Pris Tid Volatilitet Bud Fråga Priser. Hur läser du upp Satser Hur man handlar Alternativ Öppna intressen och volymen Utgångscykler Utgångsdatum. Utestående alternativ Risk hur man handlar Alternativ Tid är inte nödvändigtvis på din sida Priserna kan gå mycket snabbt Förluster kan vara subtila på nakna korta positioner Andra vanliga fallfallsmonter Fel att undvika Hur Att handla Alternativ Price Tag Problem Rädsla och girighet Tilldela korrekt. Options Trading Strategies Hur man handlar Alternativ Köp Call Options Köp Put Alternativ Täckta Samtal Kontant Säkrade Sätter Credit Spreads Debit Spreads. Choosing En Options Mäklare Hur Trade Alternativ Margin Få godkännande att Trade Alternativ Alternativ Approval. Kevin MO Brien. A Daglig Alternativ Trading Strategy för högflygning StocksNov 2, 2011 10 50 AM. A lite över en månad sedan skrev jag en artikel som publicerades på Seeking Alpha om hur jag handlar CF Industries NYSE CF dagligen med optionsoptioner Läs den artikeln eftersom det ger dig en bra start på vad jag ska gå in på för denna artikel. Att expandera på min tidigare artikel anser jag att det är lättare att fånga en botten med ett lager dagligen än det är att se överst. Medan putalternativen fungerar bra med den här strategin, skulle jag säga att mitt övergripande förhållande att placera samtal till sätter är 5 1 Denna strategi utnyttjar de stora dagliga prissvingningarna, samtidigt som man erkänner botten eller toppen i aktiekursen på kort sikt. Det är också känt till marknadsförhållanden och nuvarande volatilitet. Sedan artikeln släpptes har jag fått mer e - mail och frågor om den här artikeln än någon annan Medan jag kort sagt nämnde andra bestånd går den här strategin bra med, jag gick inte in på några detaljerade detaljer om någon av dem. Denna artikel borde klara några av dessa frågor. Detta är en bra möjlighet Att utarbeta mer om denna strategi och nämna de andra bestånden som du kan använda denna strategi med jag ger också en bild av hur strömmande diagrammet med alla fem indikatorerna ska visas. Jag letar alltid efter nya potentiella lager för att placera denna handel med A Även om det är tidskrävande gör jag många försök på ett visst lager för att se om de fungerar I framtiden lägger jag till min lista och gör dem kända på min InstaBlog. Du kan till och med känna till vissa bestånd som jag inte har försökt med den här strategin Det kan fungera Om det är så, låt mig veta via kommentarsektionen eller e-postmeddelandet och jag kommer definitivt att kolla upp det. Jag har handlat denna strategi i flera år. Över tiden har vissa av aktierna förändrats. Ett bra exempel är Potash, Inc NYSE POT Detta var tidigare ett bra lager för att använda den här strategin på När det gjorde en aktiesplitt, tog den ut hela saften som den hade. Det gick inte att röra sig längre. Med andra ord blev Potash sparkad ut. För det mesta , de kriterier som ett bestånd behöver för att kvalificera det som en handelsmöjlighet följer. Aktien bör åtminstone vara 100 andel eller mer Det finns undantag, som jag kommer att nämna senare i artikeln. Optionerna för det underliggande lagret måste ha likviditet. underliggande lager har stora prisväxlingar dagligen dvs volatil dagligen de lager som jag för närvarande använder med denna strategi med är följande. CFF Industries CF-strategi fungerar bra med den här aktien. Apple, Inc. NASDAQ AAPL - ligger precis där uppe med CF som favorit. Google NASDAQ GOOG - Google fungerar extremt bra, Too. Baidu NASDAQ BIDU - medan jag inte har handel med BIDU så ofta har jag alltid haft framgång när jag gör. Wynn Resorts NASDAQ WYNN - ett annat lager som fungerar väldigt wellflix NASDAQ NFLX - haven t använde det mycket eftersom det föll under 100 delar A lite för riskabelt nu. Sina Corp NASDAQ SINA - trots att det är under 100 dela just nu är det här en av de enklare lagren att hitta en botten med på ett dagligt diagram. Mycket volatilt, vilket är perfekt för denna strategi. Chipotle Mexican Grill NYSE CMG - saknar i likviditet ibland, vilket får budet att spridas för att vara brett, så var försiktig. Enkelt att upptäcka en botten, however. Intuitive Kirurgisk NASDAQ ISRG - liknande CMG, eftersom likviditeten kan vara ett problem, men detta lager är en seriös mover som konsekvent tjänar pengar till mig. Ofta också Många handlare litar bara på en indikator för att berätta för dem när de ska köpa eller sälja ett lager eller alternativ, till exempel Relative Strength Index eller SMA EMA. Medan jag gillar dessa indikatorer och använder dem är det helt enkelt inte tillräckligt med information att gå på med bara En eller två indikatorer kan enkelt skicka en falsk köp - eller säljsignal. Min strategi använder fem indikatorer, alla oberoende av varandra. Jag kommer aldrig att lägga handel tills alla fem av mina signaler är uppnådda enligt mina kriterier och samtidigt. När två eller tre indikatorer signalerar en köpsignal är det här en bra bekräftelse Men när alla fem slår märket är detta väldigt viktigt. Det händer inte så många gånger dagligen på ett visst lager. Det tar mycket disciplin att inte göra handeln Tills alla fem indikatorer når sin köpplats På vissa dagar får du få fyra köpssignaler om dagen på ett enda lager. Andra dagar finns det bara en CF på måndag hade en köpsignal hela dagen, vid 11 28 a. m.Också viktigt att Denna strategi är att jag inte kommer att göra några affärer unt En timme har gått sedan marknaderna har öppnat. Du behöver verkligen låta ditt strömmande diagram bildas och se en trend. Detta kommer också att undvika falska signaler som stora tidiga prisförskjutningar kan leda till att jag också försöker undvika handel under den sista timmen av marknaderna är öppna Detta är mer av ett personligt val eftersom jag inte gillar att hålla en position över natten om jag inte behöver. Det enda undantaget är Apple AAPL, som ser mycket rörelse under den sista timmen av handel. Nuvarande marknadsförhållanden också spela en roll Till exempel om Ben Bernanke är planerad att prata klockan 11 00 kommer jag att vänta med att göra en handel tills jag ser hur marknaderna har reagerat på det. Också, var noga med att vara ovanpå nyheter som är relaterade till aktien kan du handla den dagen Ett exempel skulle vara om en rapport kom ut tidigare på dagen om att nämna något som kan vara skadligt för ett lager på kort sikt. Du vill inte bara hålla call-alternativ för att ta reda på det finns Liten chans att beståndet kommer att flytta upp dig ring dagen Grundläggande saker verkligen. Jag skulle vilja röra på några få saker innan jag kommer in i indikatorerna och bestånden jag använder för denna strategi, jag kan verkligen inte stressa nog hur viktigt en bra handelsplattform är. Beroende på din mäklare, Kvaliteten varierar verkligen Det är nödvändigt att din plattform har alla indikatorer jag använder Jag har fått så många frågor från läsare som frågar om de kan använda denna strategi utan Full Stochastic Indicator eller Intraday Momentum Index eftersom deras mäklare eller plattform inte erbjuder Det Mitt svar är nej Jag kan inte ge min godkännande på en strategi om det jag anser är en viktig komponent till den saknas. Oavsett vilken plattform du använder, se till att de har följande indikatorer Jag kopierar mina parametrar och detaljer om varje indikator från min tidigare CF-artikeln för att göra det enklare att förstå. Bollinger Bands - Jag använder 12,2,2 som mina parametrar, dvs 12 som Simple Moving Average SMA och Standard Deviation, 2 som standardavvikelsen för toppbandet , och 2 som standardavvikelsen för bottenbandet Som en personlig preferens börjar jag inte ens överväga att göra en handel tills jag ser att den aktuella prisåtgärden rör sig under de nedersta bandet samtal eller över toppbandet, men det här är bara En av indikatorerna som behövs av fem 5 totalt. Relativ styrka Index RSI - Jag använder en tolv tolv 12 RSI är en indikator som visar när ett lager är överköpt och överlåtna nivåer. Det har ett intervall på 0-100 A-läsning på RSI på 70 indikerar överköpta nivåer, medan 30 anses vara överlämnad Vissa näringsidkare vill gå jämnt under standard 30-nivå för en köpbekräftelse, men det är slutligen affärsmänets val. Internt Momentum Index IMI - IMI är ovärderligt så långt som Jag är intresserad av en alternativa näringsidkare som snabbt kommer in och ut ur positionerna Intraday Momentum Index liknar att läsa Relative Strength Index, eftersom de båda har ett intervall på 0-100, 70 indikerar överköp, medan 30 Anses vara överlämnad I als o använda intervallet tolv 12 för att korrelera med RSI igen, det är näringsidkarens preferens om vilken längd som fungerar och vad han eller hon tycker om att använda Intraday Momentum Index är en mycket kraftfull teknisk indikator som kan användas för alla typer av näringsidkare. Money Flow Index MFI - följer IMI som nästa indikator MFI är en momentumindikator som används för att bestämma övertygelsen i en aktuell trend genom att analysera pris och volym för en viss säkerhet. MFI används som ett mått på styrkan Av pengar som går in och ut ur en säkerhet och kan användas för att förutsäga en trendomvandling MFI: n är avståndsbundet mellan 0 och 100 som RSI och IMI och tolkas på liknande sätt som RSI och IMI. Den grundläggande skillnaden är att MFI alen står för volymen medan RSI endast innehåller pris. Det är också annorlunda i det faktum att i stället för antalet trettiotusen som indikerar överlämnade nivåer använder Money Flow Index tjugo som överlåtna och tiotal som överköpta. Full Stokastisk Oscil lator Använd inte bara Snabb eller Slow Stokastisk - Används av många Forex-handlare. Jag finner FSO oerhört hjälpsamma i mina affärer som en annan indikator som bekräftar vad de föregående fyra redan har gjort. Kombinera alla dessa indikatorer tillsammans validerar verkligen när det är en lämplig tid att köpa The FSO är en kombination av Slow Stokastisk och Fast Stokastisk och är mer avancerad och mer flexibel än Snabb och Slow Stokastisk och kan även användas för att generera dem. Läsningar över 80 fungerar som en överköpta signal medan avläsningar under 20 agera en oversold signal Parametrarna som jag föredrar att använda är 10,6,6 för daglig handel. Min mäklare har jag varit med dem i många år. De har alla dessa indikatorer och mer. De är lite dyrare, men väl värda det. Jag får alltid mina affärer exekverade snabbt. Jag har två skärmar av streaming, realtidskartor Den första huvudskärmen kommer att ha diagrammet med Bollinger Bands där linjekartan min preferens, det är mer klart eller ljuset är rörligt med pris på lageret Under pris - och rörelsekartan kommer de fyra 4 andra indikatorerna att vara under, alla separerade från varandra Så här ska diagrammet se eller närma sig det. Klicka på diagrammet för att expandera. Som du kan se använder jag 2-minuters, en dags diagraminställning. Jag rekommenderar inte att du genomför 1 minuters ström. Det kommer att skicka av för många falska köpförsäljningssignaler. Det fungerar, men du kommer att hitta dig själv saknar verkligen på några bra eftersom du köpte i för tidigt. En av de mer imponerande sakerna om det här diagrammet som du ser ovan är att även om CF var nere hela dagen och fortsatte att flytta, var det bara en komplett köpsignal där alla fem indikatorer slog deras krav Men här är det viktigaste det erkände nackdelen CF var inför tidigt. Bortsett från min huvudskärm har jag sedan den andra skärmen som kommer att få en flikvy som kan visa nio kartor alla samtidigt samma sida Dessa diagram visar bara Bollinger Bands. Det här fungerar bra och gör det enkelt att se eftersom allt jag bara gör är att hålla koll på skärmen som visar de nio bestånden, vänta på aktiekursen att komma nära toppen Eller botten av Bollinger Band, och N sätta den stock symbolen på mitt huvuddiagram ovanför exempel för att se närmare på var siffrorna är för RSI, IMI, MFI och FSO. Håll det enkelt. Slutligen är det dags att prata om den viktigaste delen av denna strategi. Alltid utan att ens tänka på det, placera en försäljningsorder omedelbart efter att du har beställt din order när den fylls. Jag ställde alltid min försäljningsorder åtminstone 0 60 över vad jag betalade för det. Det finns dock situationer där jag kommer att öka det beloppet till 1 00 . För att du ska lyckas handla denna strategi måste du ta bort alla känslor av handeln Ja, det kommer att finnas tillfällen när du kunde ha hållit på handeln längre och tjänade mycket mer pengar jag kan inte ens berätta hur många gånger detta har hänt På flip-sidan av det kommer det också att finnas många gånger när du borde ha sålt alternativen när du hade chansen att det fungerar båda sätten. om du är den typ av näringsidkare som ständigt ser tillbaka på handel och då undrar sig själv varför sålde jag det då eller jag kunde ha m Ade så mycket mer, skrapa sedan denna strategi direkt från din lista. Denna strategi är baserad på konsistens Oavsett hur många kontrakt du köper i taget, kommer denna strategi att göra mycket bra för dig. I genomsnitt köper jag mellan 10-15 kontrakt personligen Gillar att bara göra en handel per dag, vinst mellan 600-1000 på det och slappna av resten av dagen. Jag motverkar mycket efterföljande stopp med den här strategin och här är varför de lager vi handlar om med hjälp av företag som flyttar i små öre steg med fältet Dessa lager är stora movers I en period av två minuter ser du ibland stockförflyttningen i dollarmängder När du ställer in ett bakåtstopp med en gång, är sannolikheten för att du blir stoppad och att du förlorar din position handlar om 50 50 Jag visste den här killen som alltid insisterade på att använda trappstopp, även med den här strategin. Han fortsatte självklart att stoppas ofta för en förlust, uppenbarligen och fortsatte att fråga varför han förlorade pengar. Slutligen kom strålkastarna på och han ealized misstaget han gjorde gjorde jag inte ens tänka att nämna det här till honom, för det första eftersom jag trodde att han visste bättre. Stoppstopp är bra för lager som Cisco NASDAQ CSCO, Intel NASDAQ INTC och så vidare, där du kan mäta hur beståndet kommer flytta på mycket kort sikt Mitt råd gör att du inte ens bryr dig om att använda trappstopp med den här strategin. De fungerar bra på långa positioner när du är mycket eller när du inte kan följa ett lager en stund. Tänk på det här så vet du bara på vilket pris du är glad att avsluta handeln med, så lägg ut försäljningsordern omedelbart och fortsätt till nästa handel. Som jag nämnde tidigare i artikeln finns det några få undantag från lager som prissätts under 100 aktier. SINA fungerar väldigt bra, och Las Vegas Sands NYSE LVS hade haft framgång Men jag skulle vara ytterst försiktig med att lägga till några nya stocks. Också viktigast är att du kan utföra affärer snabbt Om du har en långsam handelsplattform eller dator hitta en som är snabb Från Sek Om alla indikatorer signalerar ett köp måste du placera den handeln så snart som möjligt. Det bör också noteras att denna strategi fungerar oberoende av marknadsförhållandena. Det fungerade bra före 2008 års finanskris och fortsätter att fungera bra nu. Om du har några frågor du kan maila mig på Seeking Alpha eller i kommentarfältet Jag försöker vanligtvis att svara på frågor så snart som möjligt. Såsom anges i artikeln är jag ständigt in och ut ur affärer med de aktier som nämns med alternativ Jag är lång AAPL, CF som separata långa samtal. Läs hela artikeln. NASDAQ Options Trading Guide. Egetalternativen idag är hyllad som en av de mest framgångsrika finansiella produkterna som introduceras i modern tid. Alternativ har visat sig vara överlägsna och försiktiga investeringsverktyg erbjuder dig investerare, flexibilitet, diversifiering och kontroll när det gäller att skydda din portfölj eller generera ytterligare investeringsinkomster. Vi hoppas att du kommer att finna det här för att vara en användbar guide för att lära dig hur du handlar alternativ. stående Options. Options är finansiella instrument som kan användas effektivt under nästan alla marknadsförutsättningar och för nästan alla investeringsmål. Bland några av de många sätten kan alternativ hjälpa dig. Skydda dina investeringar mot en nedgång i marknadspriserna. Öka din inkomst på nuvarande eller nya investeringar. Köp ett eget kapital till ett lägre pris. Förmån från ett aktiekurs s stiger eller faller utan att äga eget kapital eller säljer det direkt. Fördelar med handelsalternativ. Äldre, effektiva och likvida marknader. Standardiserade optionsavtal möjliggör ordnad, effektiva och likvida optionsmarknader. Optioner är ett extremt mångsidigt investeringsverktyg På grund av sin unika riskbelöningsstruktur kan alternativ användas i många kombinationer med andra optionsavtal och eller andra finansiella instrument för att söka vinst eller skydd. Ett eget kapitalalternativ gör det möjligt för investerare att fixa priset för en viss tid då en investerare kan köpa eller sälja 100 aktier i ett eget kapital till ett premiepris, vilket är endast en procentandel av vad man skulle betala för att äga eget kapital direkt. Det gör det möjligt för investerare att utnyttja sin investeringskraft samtidigt som de ökar deras potentiella belöning från en egen kursutveckling. Begränsad risk för köparen. Till skillnad från andra investeringar där riskerna inte kan ha några gränser, Optionshandel erbjuder en definierad risk för köpare En optionsköpare kan absolut inte förlora mer än priset på optionen, premiumen Eftersom rätten att köpa eller sälja den underliggande säkerheten till ett visst pris löper ut vid ett givet datum, kommer optionen att upphöra att vara värdelös om Villkoren för lönsam övning eller försäljning av optionsavtalet är inte uppfyllda vid utgångsdatumet. En avtäckt optionsförsäljare kallas ibland en avtäckt författare av ett alternativ, å andra sidan, kan möta obegränsad risk. Denna handlingshandbok för handel ger en överblick av egenskaperna hos eget kapitaloptioner och hur dessa investeringar fungerar i följande segment. Disclaimer Denna webbplats diskuterar börshandlade options iss Ued av Options Clearing Corporation Inget uttalande på denna webbplats ska tolkas som en rekommendation att köpa eller sälja en säkerhet eller att ge investeringsrådgivning. Alternativ involverar risker och är inte lämpliga för alla investerare Innan du köper eller säljer ett alternativ, måste ta emot och granska en kopia av egenskaper och risker för standardiserade alternativ som publiceras av Options Clearing Corporation. Kopior kan erhållas från din mäklare, en av börserna. Options Clearing Corporation på One North Wacker Drive, Suite 500, Chicago, IL 60606, genom att ringa 1 -888-OPTIONS eller genom att besöka alla diskuterade strategier, inklusive exempel som använder faktiska värdepapper och prisdata, är strikt för illustrativa och utbildningsändamål och ska inte tolkas som en godkännande, rekommendation eller uppmaning att köpa eller sälja värdepapper. Få alternativkurser. Realtid efter timmar Pre-Market News. Flash Citat Sammanfattning Citat Interactive Charts Standard Setting. Please observera att när du gör din selecti På kommer det att gälla alla framtida besök på Om du vid något tillfälle är intresserad av att återgå till standardinställningarna, välj Standardinställning ovan. Om du har några frågor eller stöter på några problem när du ändrar dina standardinställningar, vänligen maila. Vänligen bekräfta ditt val. Du har valt att ändra standardinställningen för Quotesearch. Det här är nu din standardmålsida om du inte ändrar din konfiguration igen eller du tar bort dina cookies. Är du säker på att du vill ändra dina inställningar. Vi har en gärna fråga. Välj inaktivera din annons blockerare eller uppdatera dina inställningar för att säkerställa att javascript och cookies är aktiverade så att vi kan fortsätta att förse dig med de förstklassiga marknadsnyheterna och uppgifterna du kommer att förvänta oss från oss.

No comments:

Post a Comment